maandag 30 maart 2015

Obstacle run!

Obstacle run is helemaal hip zo hoorde ik vandaag op het NOS journaal. Het wordt steeds populairder en de bouwers kunnen de aanvragen bijna niet aan.
Wat het is?  Nou ja, het woord zegt het al een beetje  het is een loop met diverse hindernissen. Over een sloot of hekjes springen,door de modder ploeteren en lopen, hardlopen...

Nou zei ik tegen Mijn man, Daar doe ik al jaren aan,, aan een "obstacle run" Ik wist niet dat ik z'n trend zetter was. Ik hoef daarvoor niet heel Nederland te door crossen om een geschikt parcours te vinden. De obstacles liggen bij mij al in huis. hahahahaha.

Wat denk je van de trap, de kleedjes, de drempels allemaal van verschillende hoogtes om het extra moeilijk te maken.


En voor de echte  uitdaging ga ik iedere avond extreme obsicals runnen met de hond. En het maakt ons niet uit hoe het weer is: hoe glad het is of hoe warm.. Wij gaan.


De weersomstandigheden maakt het juist nog een stukje spannender. En iedere keer weer die uitdaging van constante veranderingen van het parcour maakt het een hele uitdaging om zonder al te vele kleer scheuren veilig weer thuis te komen.


Ik ben gewoon een hele hippe coole  chick ;-)
Dat had je zeker niet achter mij gezocht...



1 opmerking:

  1. Hey lieverd natuurlijk ben jij een hippe coole chick. Maar ik had niet verwacht dat je zo tegen allerlei obstakels aanloopt...nou ja je loopt er niet tegen aan...je gaat ze gewoon aan en daarom ben je een coole chick! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen