dinsdag 17 maart 2015

Its a good day...

Heerlijk dit weer en ik geniet er van. Het is geen straf om nu op de scoot naar buiten te gaan. Ik ben weer eens bij het tuincentrum geweest om plantjes te halen. Voor buiten? nee joh voor binnen. Voor buiten haal ik later in het jaar als de ijsheiligen zijn geweest.

Vandaag ging ik weer naar de manege en hebben we een heerlijke buitenrit gemaakt. Voor het eerst dit jaar dus dat is volop genieten. Lekker de zon in je gezicht en een paar takken.. hihihihi. Mijn manege paard is hoog en de paden worden wel gesnoeid maar enkel op wandelhoogte. Kom je met paard dan heb je een grote kans op een  hapje struik of twee.
ach het hoort er zo bij en heel erg vind ik het niet.

Na het paardrijden ga ik meestal boodschappen halen, gewoon omdat die winkel daar in de buurt is en ik er bijna langs rij. twee vliegen in een klap. Met een flinke tas vol met eten ga ik weer naar huis. Snel een  broodje eten want het is alweer laat. Even rust.....

En dan krijg ik het nog op mijn heupen. De hortensia's moeten gesnoeid want die lopen al behoorlijk uit. Spullen pakken en aan de slag. Lekker buiten.. even aanvegen, wat gaat het goed vandaag en op het moment dat ik dat denk knapt er iets. Ik ben op.  En nee.. ik ga nu niet door want ik heb ervaring. Als mijn lijf ho!!zegt dan is dat ook ho en niet och kan nog wel even..

Maar wat heb ik genoten en weet je bijna alle hortensia's zijn klaar voor een heel seizoen groeien en vooral bloeien.


 Collage van vorig jaar. met lavendel en de climatus en Wessel


Mijn hortensia'sin de voortuin hebben roze bloemen die soms paars en blauw zijn...

 Het duurt nog wel even voor ze weer zo mooi in bloei staan.


1 opmerking:

  1. Nou Dinah,je hebt voor het snoeien van je hortensia's al heel wat ondernomen voor jou doen,knap hoor en goed dat je naar je lichaam luistert!

    Lieve groetjes
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen